"Interieuradvies, dat is toch kei-duur!"

17-04-2020

"Interieuradvies, dat is toch kei-duur!" is een zinnetje dat ik al meerdere malen heb gehoord. En ik begrijp van waar dat komt... Interieurstylisten en -ontwerpers worden in hoofden van mensen gelinkt aan high society. Het zijn de "rich and famous" die iemand inhuren om hun interieur te stylen, liefst nog elk jaar opnieuw, meegaand met de modetrends. Klinkt ongelooflijk glamoureus, niet? Zoals vaak is de realiteit toch wel wat meer genuanceerd.

Met 'Binnen-in' interieurvormgeving werk ik uiteraard ook niet gratis. Ik heb kosten te dekken en wil ook iets verdienen op mijn werk. Logisch toch? Nochtans durf ik stellen dat niet alleen de ontwerpen 'van binnen in' worden gemaakt, maar ook de prijs wordt afgestemd. En dat doe ik op verschillende manieren!

Door de uitgebreide intake en de goede afstemming, kom ik met de klant tot een aanbod dat past binnen zijn persoonlijke budget. Zo bied ik de mogelijkheid om een eenvoudig stijladvies wél of niet met allerlei opties te nemen. Je hebt zo zelf de controle over de betaalbaarheid van het advies. Door wel of niet voor een 3D-ontwerp te kiezen, wel of niet voor opvragen van offertes, wel of niet shopadvies, styling ter plaatse of opvolging van de werken.

Door ook tijdens het ontwerpproces veel belang te hechten aan afstemming en communicatie, zorg ik er voor dat er uiteindelijk een ontwerp uit de bus komt dat echt bij de klant past. We sturen bij tot het plaatje klopt! Dat maakt dat de klant zijn interieur kan baseren op een goed doordacht en gedragen idee. Miskopen worden hierdoor vermeden. De kans dat het interieur na uitvoering van de werken, toch niet helemaal is wat je er van hoopte, wordt een pak kleiner! Interieuradvies is dus een investering die later in het proces opbrengt! Je vermijdt onnodige kosten en doorloopt een efficiënter parcours.

Het kiezen van duurzame materialen, waar je lang geniet van hebt, is ten slotte een derde belangrijke manier om kosten te drukken. Door te kiezen voor kwaliteit en tijdloze stijl bespaar je op lange termijn heel wat.

Interieuradvies heeft dus een kostenplaatje, maar als werken op maat, goede communicatie en duurzaamheid het werk van de interieurvormgever kleuren, mag je er zeker van zijn dat je een goede deal hebt gesloten! En dat is uiteraard waar 'Binnen-in' voor wil gaan!

Jolijn Deceulaer - Lissenweg 3 - 2280 Grobbendonk - 0479 25 63 36 - jolijn@binnen-in.be 
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin